ANNONS

En plattform för alla varumärken

Kubota har lanserat en ny webbplattform där samtliga varumärken i koncernen är samlade. Där kan kunder och återförsäljare erhålla all information om samtliga produkter.

Det är således förutom Kubota även Kverneland, Vicon, Great Pains, Fede och ROC som ingår.
Den heter Kubota Group Solutions Hub och ger olika berättelser om kundlösningar med teknologier som gör det möjligt för kunder att framgångsrikt övervinna utmaningar och problemlösningar, under teman Innovationer, Hållbarhet, Connectivity, Automation och Efficiency.
Varje berättelse beskriver utmaningen, lösningen från varje varumärke, tillsammans med videor och kundrekommendationer. Dessutom, i slutet av varje berättelse, finns det en beskrivning av hur dessa lösningar specifikt bidrar till att uppnå FN:s hållbara utvecklingsmål (SDG).
Besökare kan upptäcka olika historier som delas av Kubotas Tractor-, Construction- och Engine-divisioner, såväl som från Fede, Kverneland Group (Kverneland, Vicon och ROC) och Great Plains Manufacturing. Denna nya plattform gör det också möjligt för de olika företagen i Kubota Group att successivt öka kommunikationen mot viktiga branschhändelser senare i år, som nästa Agritechnica som kommer att äga rum från 12 till 18 november 2023 i Hannover, Tyskland.
Utforska Kubota Group Solutions Hub: https://kubota-group.eu

Relaterade artiklar