ANNONS

Joskin når kunder via sociala medier

Den belgiska maskintillverkaren Joskin är väl medveten om att sociala nätverk och ny kommunikationsteknik idag mer än någonsin är viktiga verktyg för att hålla sig nära sina fans, behålla sin image, bygga upp publiklojalitet och möta nuvarande och framtida generationers förväntningar. JOSKIN-företaget fortsätter sin digitala utveckling och har precis kommit till ett nytt socialt nätverk; TikTok.
Redan närvarande på Facebook, Instagram och YouTube med en community på mer än 300 000 fans (totalt på de 3 nätverken), har Joskin nu ställt på sig utmaningen att erövra TikTokeurs hjärtan genom att erbjuda originalinnehåll 100 procent anpassat till koderna för denna sociala nätverk följt av mer än 1 miljard människor över hela världen! Med exklusivt innehåll, offbeat-produktioner och underhållande videor är Joskins mål tydligt: ​​att visa jordbruksvärlden och dess olika aspekter från en annan vinkel.

Relaterade artiklar