ANNONS

Ökad support

Support är en av de viktigaste resurserna för maximalt maskinutnyttjande med bästa ekonomi. Därför satsar företaget Hüllert Maskin och förstärker supportavdelningen för sina kunder.
Anders Johansson är det senaste tillskottet på avdelningen och tillsammans med Peter Kvarndal är han produktspecialist på Merlo teleskoplastare och servar Merlos serviceverkstäder och Merloägarna med sin kunskap om maskinerna.
Totalt arbetar sex personer på Hüllert Maskins supportavdelning. Var och en av dem har sin expertkunskap om Merlo. Det gäller servicefrågor, extrautrustning, redskapsmöjligheter, påbyggnader, reservdelar, CE-dokumentation, garantier och hur man ska lägga upp sitt maskinägande för att få så små driftkostnader som möjligt.
– Målet är att ge bra och personlig service till både maskinägarna och till våra anslutna serviceverkstäder runt hela Sverige, säger supportchef Lina Burge.
Hüllert Maskins övergripande mål med förstärkningen av supporten är att maskinägarna ska ha så få driftstörningar som möjligt. Stor utnyttjandegrad på maskinerna innebär god ekonomi vilket i förlängningen gynnar ägarna och därmed även Merlo och Hüllert Maskin.

Relaterade artiklar