Fullservice från New Holland
I Danmark erbjuds lantbrukare ett fullservicepaket när man köper en ny New Holland skördetröska. Det heter Top Service och har existerat sedan år 2007. Nytt till nästa år är att CNH Danmark har två stora skördetröskor i beredskap för att ställa ut till kunder med Top Service-avtal om deras tröska skulle råka ut för ett haveri och bli stående stilla någon eller några dagar. Top Servce är gratis de första 12 månaderna efter det att man investerat i en ny New Holland tröska och därefter tecknas ett avtal för förlängning.
Ersättningströskan får man om den egna inte kan repareras och vara igång på fältet inom 48 timmar från driftsstoppet. Inom systemet Top Service finns New Hollands Precision Land Management, PLM, som innebär att lantbrukaren kan få direktkontakt för service och support via mobiltelefon eller e-post, för att snabbare göra inställningar och åtgärder så man kommer igång med skördearbetet.
PLM kan även användas för att snabbt få fram en saknad reservdel.