ANNONS

Pris- och artikeladministratör

  • Heltid
  • Malmö

Lantmännen

Lantmännen Maskin söker nu en Pris- och artikeladministratör. Rollen kommer ingå i Marknadsteamet. Som Pris- och artikeladministratör arbetar du huvudsakligen med att stötta våra Produktchefer kring masterdata vad gäller prislistor och rabatter.

Det här kommer du att göra

Du kommer arbeta med att förbereda, analysera och ansvara för att läsa in prislistor i systemet. Utföra korrigeringar relaterat till artiklarnas priser, kvantitet och status. Du kommer även att dokumentera arbetsrutiner samt skapa och hantera kampanjer i affärssystemet. I rollen ingår det även att undersöka, skapa och fullfölja ett löpande förbättringsarbete. Du kommer också medverka i processledningen för Power BI och bidra till att verktyg och lösningar utvecklas korrekt för slutanvändaren.

I din roll stöttar du Produktchefer med administrativa arbetsuppgifter och samarbetar nära med PIM, Marknadskoordinator och Master Data.

Kvalifikationer
Det här behöver du för att lyckas och trivas

Du har:

Tidigare erfarenhet av en administrativ roll
Mycket god förståelse och intresse för IT-system
God vana av att arbeta i Word/Excel/PPT
Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av affärssystemet M3
Du är:

Strukturerad och noggrann
En person som tycker det är kul att arbeta administrativt och vara spindeln i nätet
Någon som kan hålla flera bollar i luften samtidigt
Vad vi erbjuder dig

En roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan – från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.

Du är placerad i Malmö och rapporterar till vår Marknadschef.

Låter det intressant?

Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten senast 2025-03-16. Urval kommer att ske löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

I rekryteringsprocessen förekommer tester, i sista steget ingår referenstagning och bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut.

Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Anders Krafft, Marknadschef, på 0105561982.

Vi ser fram emot din ansökan!

För att söka det här jobbet vänligen besök emp.jobylon.com.

Relaterade artiklar