Supportprogram för däck på Agritechnica
Från och med i måndags är det nya Premium Care-programmet, speciellt utformat för lantbrukare och entreprenörer, igång.
Det exklusiva medlemsprogrammet erbjuder en mängd förmåner, inklusive förlängd garanti på Trelleborg däck.
Trelleborg är stolt över sin Europalansering av nya Premium Care-programmet, speciellt anpassat för lantbrukare och entreprenörer som förlitar sig på Trelleborg däck för att utföra sitt arbete. Denna satsning markerar Trelleborgs åtagande att erbjuda mer än bara högteknologiska däck; det handlar om att leverera en komplett Trelleborg upplevelse. En ny nivå av support, expertis och kundvård direkt till yrkesverksamma på fältet.
Premium Care-programmet är speciellt utformat för att ge lantbrukare verktygen att förbättra prestanda och förlänga livslängden på sina Trelleborg däck. Det erbjuder en rad värdefulla förmåner, inklusive en förlängd garanti som ger mer trygghet och extra skydd för deras investeringar. Trelleborgs team av experter är redo att ge svar och erbjuda skräddarsydd rådgivning till medlemmarna, och leverera rätt lösningar vid rätt tidpunkt för att möta lantbrukarnas behov. Medlemmarna kommer också få tillgång till utbildningar och material, vilket gör det möjligt för dem att skaffa den kunskap och de färdigheter som krävs för att optimera däckanvändningen och effektiviteten i stort.
Roberta D’Agnano, EMEA Marketing Director at Yokohama TWS, uttryckte sin entusiasm för denna nya satsning och sa:
– Som ledande inom specialdäck har Trelleborg alltid varit dedikerade till att stödja lantbruket över hela världen. Vårt Premium Care-program är ett bevis på det långvariga stöd vi ger till lantbrukare genom att erbjuda värdefulla resurser och stöd till de som vänder sig till Trelleborg för optimala däcklösningar.